Strek1 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Som overskriften sier er bilen min relativt død. Følgende skjedde: Jeg kjørte i ca 90km/t, hadde kjørt omtrent 5 mil da bilen plutselig mister all trekkraft. Jeg må stoppe i en rundkjøring, og bilen går helt fint på tomgang. Når jeg drar i gang igjen stopper bilen. Den starter igjen med en gang, men ved 60 km/t mister den trekkrafta igjen. Stopper umiddelbart og bilen går fint på tomgang i 2 minutter. Da dør den. Prøver med jevne mellomrom og starte den, og den tenner men dør igjen med en gang. Falken kom og kjørte bilen til et verksted. De klarer ikke lokalisere feilen etter flere timer med feilsøk. Bilen går over 2000 omdreininger, men stopper under 2000rpm. Det er en slange i motorrommet som skal være hard, men som har vært myk en stund. Det er en returslange med olje fra veiva syns jeg å huske. Sitter på høyre side av blokka nede på motoren. Har fått tips om at det kan være den! Andre tips mottas med stor takk!!! Ekte mannfolk kjører turbo :coplight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strek1 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Veivhusventilasjon går den defekte slangen til... Ekte mannfolk kjører turbo :coplight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Veivhusventilasjon går den defekte slangen til... Prøv å tett den da vel??? - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Er det mulig at bensintilførselen ikke er stor nok.Besinfilteret bør skiftes ? Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strek1 Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Du har et poeng ja. Bensinpumpa hadde tatt kvelden. Møller skulle ha den nette sum av 8200,- for å bytte den. Kjøpte en pumpe på biltema... til 399,- og nå går bilen som bare av det igjen. Ekte mannfolk kjører turbo :coplight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg