tombstone Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 hei jeg har en audi 100 2,6 V6. med et periodisk startproblem. bilen starter om morgenen men stopper jeg den får jeg ikke startet den igjen før neste dag. hvis bilen står stille og jeg bare starter og stopper den om og om igjen starter den hele tiden men kjører jeg 10m må jeg vente til i morgen før jeg får start på den igjen, starteren går, bensin pumpa går, alt av lys fungerer. får bare ikke gnist på plugga. ingen av dem. noen som har vært borti dette problemet eller har noen tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffaen Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 prøv en gang og se om den starter om du sitter den i første gir og kjører den noen meter fram på starteren. jeg hadde en sensor som virket når det passet og eneste måten og få den i gang på var og kjøre den på gir. er ikke helt bra for starteren men kan hjelpe. egentuelt ta en diagnose test på den :) Siter mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod (Solgt) Audi S6 2.2Turbo RS2 Nissan Leaf (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markhus Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 hadde akkurat samme problem for en tid tilbake. fikk skiftet sensoren som står på kamakslingen (hallgiver) --> problem løst. aldri hatt noen startproblemer siden. Siter 1994 Audi 100 2.6 E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg