Bronco Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Her er bilen det er snakk om. 93 modell kjørt 148 000 km senket med Volvo R sport fjærer ca 40mm og kraftigere stab.stag. Ellers er bilen helt original. Det er bare felgene som ikke er originale. bilen var kjørt 64000 da jeg kjøpte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Den bilen din var Jævli fin:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronco Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 God fotograf gjør at bilen blir finere en den er, men den er ikke så allerverst og se på. Fotografen var Hemicuda her på forumet. Jeg har fått et problem med bilen, den er begynt og fjuske. Bilen akselrerer når den fjusker, det skjer etter den er blitt varm. Lysene blinker blir mye skarpere. Kan det være en dårlig kontakt et eller annet sted? Trenger forslag til hva jeg skal lete etter angående fjuskinga snarest. Byttet - plugger - kabler - rotor - fordelerlokk - rele til bensinpumpen - luftmengdemåler - gjording til toppen og giveren som står på svinghjulshuset tidligere i år så disse burde være ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronco Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Det var lite hjelp og få her. Ingen som har noen tips til hvor jeg kan begynne med feilsøking? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronco Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Er det ingen som har noen ide om hva dette er. Møtende biler blinker tilbake nå den fjusker og det er j****g iriterende og kjøre med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronco Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Nå har jeg solgt Broncoen så nå har jeg kun Volvoer 2 1993 modeller en 245 og en 945. 240en fjusker enda, jeg har netopp hatt en liten opperasjon i høyre armen og er sykemeldt pga dette så det hadde vært fint med noen hint om hvor det er best og begynne feilsøking på fjuskingen. tror det må være dårlig kontakt eller noe en eller annen plass. virker lisom slik på meg siden lysene blinker, det er liksom en følelse av at det er noe som streker ved vanlig kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronco Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Det var laderegulatoren som gjorde at bilen fjuska, var jo ganske logisk når jeg tenker på det etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Bra at du fant ut av det etterhvert:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Har du noen bilder av den 80'talls stuka Amazon du har som avatarbilde da? :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronco Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Desverre har jeg ikke noen flere bilder av den amazonen. Hadde mye gøy med den, jeg bygde den selv, var faktisk en av de første hel lakkeringene jeg gjorde. Skulle hatt bilder av inredningen i den for den synest jeg ble fin. Hadde bilen i 3 år, han som kjøpte den krasja 3 ganger med den før den ble hugget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg