rcfrik Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Haha, dette må bli et bra prosjekt! :P Det er tross alt en Ka vi snakker om her :D Gleder meg til å se resultater, og hvordan bilen ser ut NÅ ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endless Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Haha, dette må bli et bra prosjekt! :P Det er tross alt en Ka vi snakker om her :D Gleder meg til å se resultater, og hvordan bilen ser ut NÅ ;) her har du bilder av reparasjoner som jeg holder på med update etter jeg har tetta hullene og gjort det bra får bodykit om litt over ei uke er self mye og gjøre med bilen men ikke for mye... håper og være nok så ferdig til lakkering i slutten av jan Siter ---- Yes, it's fast i hope... Ford Ka 97, Restaurerings Prosjekt (Pågår) Audi TT Prosjekt (ferdig) selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Der har du en diffuser, den under webadressa :) Digger folk som tar den helt ut, med noe nytt! Selv har underbevistheten min veldig lyst til å rigge en jævel av en rallybil av en Skoda Felicia :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endless Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 da har jeg endelig fått ræva i gir og gjort mye mer på bilen. (nesten et år etter start) bestilte deler i dag og skal bestille mer deler førstkommende fredag samt bodykit og ekosanlegg. jeg kommer med bilder snart og tar forsatt mot tips og råd Siter ---- Yes, it's fast i hope... Ford Ka 97, Restaurerings Prosjekt (Pågår) Audi TT Prosjekt (ferdig) selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hørtes spennende ut... bilder?? Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg