endless Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Prosjekt på gang Som mange er enig i er ikke en Ford Ka verdens fineste bil. jeg har bestemt meg for og gjøre noe med det noen kaller pada eller styggen på gata.. først fjerne all rust og gjøre den trafikksikker igjen.. BIL: 97 Ford Ka "KL FO Ka 96+ Chrome + HaloRim" Frontlamper "Afterburner" baklamper König Black Star felger,7,5x18. Slik jeg har tenkt meg bare i annen farge Quadconversions ka body styling kit. Ka 'GENESIS' bonnet Ka 'GENESIS' boot spoiler Ka Z2 style wing mirrors. FK Highsport coilovers - KA Typ RBT senking 280mm Brake Upgrade Foran REAR DISC CONVERSION 255mm bak simons rustfritt eksos rustfritt grenrør muligens mer etterhvert vi får se Motor bytte ikke umulig Interiør: Bygge om dører samt desh for og få inn flere høytallere mittconsol med plass til 10" bass rett bak mellom seter X4 Eco 350mm Black 'Limited' Ratt BucketSeat Type BS2 Black Stoler Pedaal Set Ergal Aluminium Pedalsett Dempematter i gulv og bagasje rom UTSTYR: spiller:KW-AVX810 Skjermer: foran venstre: 7" TFT bak: 2 x 5.6" TFT forsterkere:SoundMagus 1 x X-3200, 1 x X-150 & 2 x C-160 diskant: usikker enda kom med forslag midbass/mellomtone: usikker enda kom med forslag bass:2 x XS-L124P5B 1 x XS-L104P5B ved mittkonsol flere planer: Helllakkering vurderer Lamborghini 3 lags orange med hvite perler. Sveise igjen dør håndtak Sveise igjen bakdør håndtaket Sveise igjen blinklys (blir erstata av blinklys i nye speil som kommer) lambo dører ???? vet ikke om jeg gidder men får se.. overkill :p Siter ---- Yes, it's fast i hope... Ford Ka 97, Restaurerings Prosjekt (Pågår) Audi TT Prosjekt (ferdig) selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 lykke til:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endless Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 lykke til:) vil nok trenge det til en visgrad.. også med tanke på hva det vil koste :p Siter ---- Yes, it's fast i hope... Ford Ka 97, Restaurerings Prosjekt (Pågår) Audi TT Prosjekt (ferdig) selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Alltid kult å gjøre noe nytt :) Lykke til! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 er mulig å få ka tøft ja, bare det å ha samme lakken på fangerne som på resten av bilen, ka med grå fanger er ulovlig stygt.. lykke til, kommer til å følge med, har trua på at det blir bra;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endless Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 jeg har troa på at den kan bli nok så pen. hehe grå ja den jeg har er faktisk grå.. men den skal bli noe hot, frech og trendy :p.. får se trenger tips på hvordan gjøre den enda penere også.. forhold til styling samt motor.. Noen som vet hvordan motor som passer inn i ford ka? kunne tenkt meg ca 100-130 hk Siter ---- Yes, it's fast i hope... Ford Ka 97, Restaurerings Prosjekt (Pågår) Audi TT Prosjekt (ferdig) selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 jeg har troa på at den kan bli nok så pen. hehe grå ja den jeg har er faktisk grå.. men den skal bli noe hot, frech og trendy :p.. får se ja, hele bilen er i samme farge ja?! det jeg mente er f.eks hvit bil med grå fangere, eller gul med plastgrå fangere, ikke den fineste sammehengen:P Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endless Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 ja, hele bilen er i samme farge ja?! det jeg mente er f.eks hvit bil med grå fangere, eller gul med plastgrå fangere, ikke den fineste sammehengen:P den jeg har har er grå med ulakka grå fazngere i plast.. ja skjønte hva du mente.. Siter ---- Yes, it's fast i hope... Ford Ka 97, Restaurerings Prosjekt (Pågår) Audi TT Prosjekt (ferdig) selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endless Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Alltid kult å gjøre noe nytt :) Lykke til! takk Kom gjerne med iderer hvis du har noen.. spes ang styling av bakfangern jeg syntes den er litt kjedelig ønsker et mer sportselig preg. Siter ---- Yes, it's fast i hope... Ford Ka 97, Restaurerings Prosjekt (Pågår) Audi TT Prosjekt (ferdig) selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Du kan jo kutte ut noe av det under skiltet, og lage en feit jævel av en diffuser? :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endless Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Du kan jo kutte ut noe av det under skiltet, og lage en feit jævel av en diffuser? :) hmm diffuser jeg er ikke kjent med det ordet.. forklar er du snill :) ser sårt etter iderer på dette.. tegn hvis du må.. eller har du en link til noe likt.. Siter ---- Yes, it's fast i hope... Ford Ka 97, Restaurerings Prosjekt (Pågår) Audi TT Prosjekt (ferdig) selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Så en gang i fastford en som hadde slengt i en ztech fra mondeo i en ka! Men du får bevise for oss at det er en rå bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Dette er en "diffuser". De brukes til å forbedre aerodynamikken til biler innen motorsport. Men mange lager til slikt på gatebiler for det kan se kult ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Skal følge med på denne, Ford Ka er en av dei styggaste bilane eg veit om, klarer du og få dinna tøff blir eg overraska:) Lykke til! Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znejznej Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Personlig ville jeg kjørt tysker/ eller boso stil på bilen, med masse senk og "dassrullfelger". Små og brede! Det kunne blitt rått! Lykke til :) Siter Audi 200 20V TQ, RH ZW2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg