AudiRS4 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Fronten din e rett å slett forbilde til min :)Min MÅ bli nokke lignendes:D hehe, kjekt å høre:) men, ikkje kjøp dej us lykte, det blir rett å slett berre domt å kjedeli :p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 i helgen begyndte oljelampen og lyse.. olje er det på motoren, så får se imorgen hva som er gale.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 i helgen begyndte oljelampen og lyse.. olje er det på motoren, så får se imorgen hva som er gale.. For lavt oljetrykk?? Har samme problemet med min av og til.. Har fått vite at det er sila i bunpanna som er nesten tett:/ Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 enter er det trykket, eller so er det oljenivået.. skal skru av hele fronten imorgen, så får se på saken da :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 har nå målt komprisjonen.. og resultatet var sylinder 1: 15 bar sylinder 2: 15 bar sylinder 3: 17 bar sylinder 4: 17 bar noen som vet hva komprisjon som skal ver ?:) Takk på forhand for svar ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 planen er nå en av dagene og ta ut motoren, tappe motoren for olje, og sjekke silen i bunnpannen. skal også sjekke alle pakninger , har en liten mistanke om at topp pakningen kan ver gåen.. returen fra turbo leker litt, så skal se på det, og få feste returen på vatnet ifra turbo til blokken etter den datt av for noen helger siden.. skal også sandblåse kanalene , etter det er litt rust på de, og steam vaske motorrom og motor. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 begynte idag på bilen, har fått av fronten, imorgen blir det sikkert til og ta ut motor med girkasse, tømme motoren for olje, og skru av bunnpannen.. sjekke silen og alle andre pakninger på motoren.. bilder kommer etterhvert ! bilde av dagens økt :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Du har pågangsmot:D d skal du ha:) er ikke mye klaring under motor der:op: hehe Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Du har pågangsmot:D d skal du ha:) er ikke mye klaring under motor der:op: hehe Hehe :) Nei er ikke mye klaring under der ;) og sann jeg liker det :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Da var Motor og Girkasse ute, blir mer skruing søndag/mandag :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Bilder:D d liker vi:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 kommer sikkert bilder imorgen.. har ikke tid idag :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Greit;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Skal vaske motor og motorrom imorgen, alt er fullt av olje og dritt.. fekk idag delt motor og girkasse, skrudd av clutch og svinghjul og festet motoren på motorbokk. tappet motoren for olje og det viste seg til og ver mye drit i oljen også! silen var nesten tett !! Vasket bunnpannen og fått renset silen og fått på ny pakning ! tirsdag skal jeg på møller og kjøpe enda en ny pakning til returen på turboen så jeg får det tett så håper og få motor og kasse i bilen igjen på tirsdag/onsdag.. Har også fått montert short shift idag :) så må bare vente på at jeg får inn igjen kassen så jeg får se om det har blitt forskjell ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 noen bilder.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg