AudiRS4 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 får vell oppdatere litt da. fekk ikke pæreholderne eller blinklys/parklys pærene til USA lyktene idag,men fredag snakket de om :) så får håpe de passer.. Og begynte også på turbo oppgraderingen idag;) begynte og skru kl 15, og holdt på til nå, men har fått unna litt :) Nytt manifold, turbo og downpipe er nå på! bilder av snurre oppgradering og med USA lyktene:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Fy fan så nice:D Mye igjen nå da? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Fy fan så nice:D Mye igjen nå da? ;);) Nei ikke så veldi mye, er å få på insugs slangen, varmeskjold, dyser, lmm, bensinpumpe og så henge opp igjen eksos anlegget :) får håpe jeg blir ferdig imorgen.. venter på nye dekk også! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Fy fan så nice:D Mye igjen nå da? er vel bare resten:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Niiiiiice :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 ser bra ut detta. hva med map da er det datasprut på g eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 ser bra ut detta. hva med map da er det datasprut på g eller??? Chipsenteret skal lage chip til oppsettet mitt.. Og nei, ingen datasprut på gang Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 kos bensin pumpe skal du montere ? :) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 kos bensin pumpe skal du montere ? :) en jeg kjøpte hos turbofun.no .. Skal vær god for 400hk+ :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 nice :) må sleng ut nå bilder når du montere den da.. my hk du skal ha ut av den da? Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 blir bra nå :D moro med litt mer trøkk Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Lurer uansett på hvor du kan dra på med den høyden der O_O Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Kun flat betong.. =)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Robert må vel lage sitt eget parkeringshus :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 hehe, ja er alltid pengaa..;) Men vart ferdig og skru idag, bilen startet og alt er som det skal ! får jeg nye dekk imorgen så blir det mapping imorgen tror jeg.. om ikke så legge jeg muligens om til vinterdekk bare får å få det gjort ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg