AudiRS4 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Nice :) Jeg tenkte kjøre 8000 i grøftere og 8000 i nærlys :) Vil sikkert bli mye blått men, ditt valg ;) på det siste bildet er ikke langlysene på! selvom det ser slik ut.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Hmmm, skjønner. Men ser det ikke best ut hvis lysene er mest mulig like? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 skulle ønske jeg kunne kjøre med så lav bil jeg og :op: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Hmmm, skjønner. Men ser det ikke best ut hvis lysene er mest mulig like? :) nå er det så lenge siden jeg har sett en bil i det store og heile, men litt lysere i grøftelys er finest synst jeg da.. men opp til hver og en! :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 skulle ønske jeg kunne kjøre med så lav bil jeg og :op: hehe, alle kan det.. er bare en sjangse og ta ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 I see :) Nei, er veldig usikker selv. Går en Golf 4 her med 8000 i både grøft og kjørelys, og jeg synes det er dritfett :) Så får se hva jeg gjør! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 skulle ønske jeg kunne kjøre med så lav bil jeg og :op: Handler vel egentlig bare om prioriteringer :) Går fint her, og jeg lover deg at vi har verre veier enn deg :p Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 I see :) Nei, er veldig usikker selv. Går en Golf 4 her med 8000 i både grøft og kjørelys, og jeg synes det er dritfett :) Så får se hva jeg gjør! det er et valg bare du kan ta ;) hehe Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 hehe, alle kan det.. er bare en sjangse og ta ;) Handler vel egentlig bare om prioriteringer :) Går fint her, og jeg lover deg at vi har verre veier enn deg :p bullshit :D må bruke bilen min til jobb, dvs kjøre rundt på byggeplasser med noe du ikke kan kalle vei men nok OT fra min side, vil si bilen din er på top 3 for peneste a4 her i landet :D peneste her inne på bilforumet syns jeg :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 bullshit :D må bruke bilen min til jobb, dvs kjøre rundt på byggeplasser med noe du ikke kan kalle vei men nok OT fra min side, vil si bilen din er på top 3 for peneste a4 her i landet :D peneste her inne på bilforumet syns jeg :D hehe, da får du kjøpe deg arbeidbil ;p å du synst det? :) veldig kjekt og høre !:) Men da er du sikkert bare den eneste ;p hehe , untatt meg da ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Idag kom endelig US lyktene fra 034 ! :) skal se om jeg får taki et bilde hjemmefra ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 "Men da er du sikkert bare den eneste ;p hehe , untatt meg da ;p" Åneidu, he's not alone.. :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 "Men da er du sikkert bare den eneste ;p hehe , untatt meg da ;p" Åneidu, he's not alone.. :) Hehe ! Kjekt og høre gutta! :D Tror bilen vil komme seg bak og på siden med S4 fanger bak og S4 skjørt.. håper da det hvertfall :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 hehe, da får du kjøpe deg arbeidbil ;p å du synst det? :) veldig kjekt og høre !:) Men da er du sikkert bare den eneste ;p hehe , untatt meg da ;p tjaa:op: mente b5, bilforumets peneste b5 ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 tjaa:op: mente b5, bilforumets peneste b5 ;) hehe, ja jeg forstod det ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg