Sandmo Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hvor mye koster en S4-fanger gjennom Møller a? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Alt for mye. 7k med fester elns. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Stor forskjell på vanlig B5-bakfanger og S4-fanger btw? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 S4 bakfanger koster 5100 kr fra møller.. Front vet jeg ikke.. er ikke sikker på hvor mye en a4 bakfanger koster.. har ikke spørt, mest intr i S4 bakfanger ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Tenkte på utsenemessig da, ikke pris :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 åja S4 fanger : og orginal fangeren vet du vell godt korleis den ser ut..?;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 takk for linken! skal nok ha meg et sånt kit, må bare finne en passende fanger :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 ingen problem ! orginal fangeren er bra nokk den så lenge du gjør som jeg, kapper vekk slik den viser nokk.. mi mening vertfall :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Digg, traff tilfeldigvis på en TDI i stad med S4-look heile veien, og det var digg :) Mye penere fanger :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Ja er myye finere en orginale! men synst de blir litt for kjedeli med 2 a4 b5 med S4 front i samme kommune.. men bak fangere er noe helt annet :D:D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hehe :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Forresten denne eg snakka om: Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 er pål andre fredriksen som har laget denne.. er ivertfall ufattelig lik! ligger flere bilder på http://www.fredriksenbil.no Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Er han som har laget den ja.. Mener å ha lest det en plass. Cato Orkelbog i Førde som eig den no. Den går jaggu godt for å være 1.9 tdi :p Kanskje den perfekt B5 i mine øyne. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Stemmer Har sikkert hatt endel eiere i sin tid..men de har vell alle kjendte biler;p Veldi fin B5 ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg