retard69 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hei, Juni i år, så tok motor kveld. Kokte som juling og krisen var ett faktum. Toppen ble overhalt på verksted, og planet. 1 dag etter jeg fikk den, så kom det vann i olja igjen og bilen var på tur til å koke!! :( Nå så leter vi etter ny motor, for vi regner med at det er sprekk i blokka åsså! Har undersøkt om å sette i 2,2 liter, men Honda Norge sier at dette vil innebære myyyyyyyyyye ombygging!? Så nå er vi på let etter evt en 2,3 liter fra en annen Honda. I Danmark så fant vi 6 Honda Shuttle med 2,3i (158 hk) Passer disse på min, med tanke på eksos osv? Trenger raskt svar...Må selge bilen snart!! Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shokkiz Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Jeg har en motor jeg vurderer å selge, eneste er at den ikke vil bli tatt ut av bilen før vi kommer nærmere jul:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Heter motoren H23 ? Står på framsiden av blokken. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Motor heter vel gjerne H23 ja...Men mekaniker nevnte noe med CC7? Motor fra shuttle passer i Hondaen med tanke på fester og eksos. Men vet enda ikke med elektronikken... Shokkiz: Hvor langt har den gått? Og er det noen garanti på kjørelengde? Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shokkiz Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 motoren min går rett oppi din.. Men er ingen garanti på den, og den er passert 250k... bruker litt olje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baleni Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 nå har min cc7 passert 250k og den går like fint enda, så antall km har ikke alt og si;) Siter NÅ; Honda Accord 94 2.0L is x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor) x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 motoren min går rett oppi din.. Men er ingen garanti på den, og den er passert 250k... bruker litt olje. Pris? Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 eg har ein H23 motor på hånd om du er interessert.. står i haugesund.. Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg