Margido Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hei. Hvorfor er det vanskelig å få svar på PM fra admin? Sendt to pm's de siste par månedene til to forskjellige admins uten å få svar enda de har vært innlogget etter det.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 De er da mennesker de også :) Kanskje de har mye og gjøre? Dog, det kan også tenkes at på ett forum med snart 40.000 medlemmer så deiser det vel inn EN DEL pm's hos dem hver dag. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hva trenger du hjelp til? Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Greit at de er vanlige mennesker de også.. er ikke noe negativt siden jeg spør, men bare lurer.. Naits: Hadde bare et spørsmål til admins. Var ikke noe hjelp:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 De er da mennesker de også :) Kanskje de har mye og gjøre? Dog, det kan også tenkes at på ett forum med snart 40.000 medlemmer så deiser det vel inn EN DEL pm's hos dem hver dag. Hvis man har sendt en PM til en av våre admins, og man ikke har sendt svar på 2 måneder, hjelper ikke den unnskyldningen der... Svar skal man få iløpet av 1-2 dager. Jeg har ikke mottatt noen PM fra deg Margido siden du ville bytte nick, så jeg vet ikke hvem du har sendt til. Uansett, jeg tar imot PM hvis det skulle være noe! :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg har heller ikke fått svar på min mail jeg sendte tidlig denne uka, men har tid til å vente jeg. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jeg har heller ikke fått svar på min mail jeg sendte tidlig denne uka, men har tid til å vente jeg. Hvem sendte du den til? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hvem sendte du den til? info mailen Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Var ikke noe viktig jeg lurte på, men bare spurte for å høre om det bare var jeg som hadde det problemet ;-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 info mailen Ok, den har jeg ikke tilgang til...er bare marius det.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg