petter_aa Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Noen av dere som har det, min er våt i bagasjerommet, det kommer nedenfra men finner ikke ut hvor, har flere kompiser med vectra og samme problem... noen tips ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 å du har sjekka pluggene i reserve hjul hølet? samt dreneringa i innerskjerma bak? Kommer ned drenering som går ut bak side deksla baki. bak der varsel trekant osv ligger. Enten så er det lista rundt lokket som slipper inn mot ruta. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_aa Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 På hver side bake er det fukt, spesielt rundt de svarte firkantene som stikker en liten cm opp på hver side.har lagt aviser å det kommer fra begge sidene og ikke ovenfra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Prøv å ta alt ut.. Tørk det og ha bilen inne;) en liten stund:) Så tar du ut og spyler rundt:) Og da er det lettere å se hvor det evt drypper/kommer litt inn:) Sliter med fucktighet i min bil også:/ Utrolig vanskelig og finne;) Så ikke begynn og bli utålmodig osv:) Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw525tdi Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Kjøp deg silikon.. Sånn som meg.. Rørlegger jeg, så tok å silikonerte igjen rundt gummi-rundingene der.. Funket bra det.. Kjører med baksete nede for å få tørket ut det siste nå.. Tørk godt opp å la silikonen stå minst 6 timer før du begynner å kjøre.. Så den har herdet litt=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg