Dissey Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Har vel fått med deg at det er gatebil på Vålerbanen til helga ? Det er et must.. Bedre enn org , hvertfall, men trodde den skulle se lavere ut med 60/40. Håper at det stemmer da, kjipt å få feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 jeg hadde også trudd den sku bli lavere derfor jeg lurer. men prata med flere som har sagt den siger litt etter hvert. Jonte snakker vi om 1-2 cm eller? kan kansje ta noen måneder det? men problemet med luft i buan tru e ligg litt i dekk dimensjon.. uansett dissey var det stress og bytte fjører bak. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Siger alltids litt , det gjør det. Hvet ikke hvor mye, men det hjelper jo med større felger. Litt mere kåling å få bytta bak ja. Mere ting som er i veien. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Dissey Siger alltids litt , det gjør det. Hvet ikke hvor mye, men det hjelper jo med større felger. Litt mere kåling å få bytta bak ja. Mere ting som er i veien. :) Fortell fortell fortell fortell.. mulig det blir senking til helga ser du. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Hadde du ikke senka alt da ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Dissey Hadde du ikke senka alt da ?? bare foran, ikke bak enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 ok, må surre litt med setebeltet og slikt for å komme til demprene bak, så det tar litt lengre tid en foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by Dissey ok, må surre litt med setebeltet og slikt for å komme til demprene bak, så det tar litt lengre tid en foran. kan du komme med sånn mega lett rask guid på hvordan det er og senke bak? må jeg ha spesial pipa bak å? driv og lure på om e sku gått for senkeskåler jeg... hmmmm er ikke sikker på om det er lavt nok.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 hoooooi!!! hehe mye grei passat styling her Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by [kj] hoooooi!!! hehe mye grei passat styling her oi oi satan... var jo billig å!!! denne er fin. selv om det er en plast rakett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 joa ikke ille den - men synes den blir litt brei nederst liksom... gaper litt for mye etter luft ;) liker denne bedre Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 er så jææævlig deilig rompe på denne her!!!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by [kj] er så jææævlig deilig rompe på denne her!!!! jeg likte helt klart den grønne rs4 fronten best.. syns det passer bilens former bedre.. kansje e sku spart til en sånn en etter hvert... ell ska e gå for non plastik stil.. ell ikke mere en orgianlt. hmmm rumpa var hot, men faka eksos tuter til tusen. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 hva med og gå for en slik leppe da?? syes denne er nice jeg!!! viste ikke at den fantes da jeg bestilte RS Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by [kj] hva med og gå for en slik leppe da?? syes denne er nice jeg!!! viste ikke at den fantes da jeg bestilte RS hmm passer den på fangern vår da ? syns den så litt overkill ut, desutten er vel det en fanger fra en b4 hvis jeg ikke tar helt feil. 3 b3'r med m3 speil... tøft kledde bilan.untatt den stygge til høyre da... hahaha blink lys på speilet å saker da.. skikkelig boller å brus med spy på... seriøst lysten på mono visker jeg, det tar seg bra ut :D post noen flere bilder da :D vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg