tommynes Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Her om dagen slutta lyset til instrumentpanelet. Alle varsellamper, blinklys osv. virker men lysa til speedometer, tuteller, bensinmåler og vanntermometer virker ikke. Bak instrumentpanelet er det tre blå pærer som jeg skifta. Ingen av lysa virker nå heller ikke. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få det til å virke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Sjekka sikringer? EDIT: Var borti at kompisen min trodde lysene i instrumentene ikke virket, i lange tider, men så fant han dimmeren :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Like mørkt uansett hvordan dimmeren er skrudd og sikringene er sjekka. Har også testa to av releene jeg hadde ekstra, kan evt. være et av de andre reelene fikk jeg tips om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hei Tror det er dimmeren din som er synderen... Blir gjerne dårlig kontakt i denne med tiden. Hvis det går an å få den løs, så hent en hos huggeren og bytt. Hvis ikke lodder du bare en ledning utenom dimmeren. Da får du riktignok fullt lys i dashen hele tiden. En annen mulighet er å koble opp en ekstra bryter der du kan regulere lyset. MVH Stein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 hvilken bil har du? Audi 80 er helt EKSTREME på dette. Kjenner ikke en som har hatt en audi 80 som ikke har måttet skifte dimmeren. Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 har toyota carina 2. bytte dimmer høres smart og billig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Noen biler kan være sånn at selv om de har egen sikring til instrumentlys,kan det være andre kretser som påvirker også. Var borti på en Chrysler Voyager at instr.lys ikke virket,sikring ok. Men sikring til parklys ene siden var røket,skiftet denne,og instr.lys virket igjen. Sjekk ALLE sikringer,så er du sikker. Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg