JøranD Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Jeg har en Audi 100 E C4 registrert i nov.1991. Jeg har alltid trodd at det er en 1991 model, men en tidl. audi mekaniker er nesten sikker det er en 1992. Finnes det en måte å lese av dette på chassin nummeret? Mener at man kan det.... Evt. er der en nettside hvor jeg kan sjekke dette? (Har prøvd å ringe Audi, venter bare i kø...) Chassisnummer: WAUZZZ4AZMN123456 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Chassisnummer: WAUZZZ4AZMN123456 M betyr 1991 modell. http://www.bitnet.ro/vw/vindecoder/ Og uansett har du vel postet denne tråden i feil forum... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad3gakk Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 napp ut plata og matta i bagasjerommet, så ligger det en lapp ganske langt frem til venstre... her står chassinr, modell, lakk kode, dekk, motor og gir kode.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg