Gå til innhold

Klar

Ranger emnet


Robern

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

noen som har fått gjort no med bc bila hittil a? eller lever alle det slappe liv sånn som meg?

 

har vært på gård'n og sett på bilene kun en gang siden klubbløp så jeg kan ikke si jeg har gjort stort, ikke begynt på gatebilen heller.. var der oppe her om dagen fordi vi ble intervjuet av lokal avisen og dem skal visst prøve å få sett på oss et par løp og kanskje lage et fast innslag om de lokale førerene, dvs Meg,Søstra mi, Lars Erik Bryhn og en som har imponert meg mest i år; Eirik Engh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på den saaben som jeg kjørte de siste løpa med i år, gjørran litt mere strøken til første kvallløp. Ekke så mye ærbe igjen, sette i nye ruter, nye dempere foran å sifte giroverføringa og ett strøk maling så ern vel klar.

 

Ellers så driver jeg å bygger en saab maskin jeg skal ha ned i en gammal god 96, byger ny maskin til en 99 jeg skal bruke til året også, blir nok bare 2 liter i den 99.

Ellers så har jeg en 900 til som jeg regner med blir tålig grym, blir mye ta samma motor som et satt i bilen jeg vant sommerfestivalen, klubbløpet og høstløpet med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygger selv en Fiat PUNTO (ja le mans dere kan).

Dette er en 99mod Punto 75SX, men motor og gear ligger klart, en lettere justert Ritmo Abarth 130TC med dertil gearkasse, motoren er som sagt justert med påsatt grenerør og 2" eksos hele veien ut og 2stk dobble 45 weber som mater maskinen med drikke.

:ratatatat :ratatatat

Bilen er ribbet til skinnet og bur sveises i skrivende stund, så da er det bare motor pluss ny front som mangler etterhvert, pluss noen stivere her og der.

Satser ikke så mye på å vinne så veldig mye, men å ha det jævlig gøy på diverse løp når tiden strekker til.

:worshipbm:

Det er bedre å være i en deilig trekant, enn en ond sirkel.

 

http://bilcross-ostfold.piczo.com/?cr=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bimmerfører, jeg undervurderer ikke fiat.. har sett fiat uno'n til roger steinarsrud gå den ene a-finalen etter den andre så det er klart at alt går ann

 

 

Gleder meg som en unge selv for å se om det er mulig å ratte 150-160hk på en fremhjulstrekker på godt under 700kg.

Det er bedre å være i en deilig trekant, enn en ond sirkel.

 

http://bilcross-ostfold.piczo.com/?cr=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår