vegard b Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Dette er egentlig et ferdig proskjekt,men tenkte jeg kunne legge det inn for det.Bilen er en mercedes 230E 1988 mod,som har gått 170000.Det som skulle gjøres med bilen var å bygge den om til 94 mod utseende,det vil si panser,bakluke,bakfanger,lykter,sideskjørt,dørskjørt(sacco plank). Har ikke noe bra bilde av ossen bilen var,men har ett. her har jeg demontert bilen å satt på 94 panser fjerna antenne hullet fått på 94 bakluke Så måtte jeg ha en framfanger,fantes ikke så mye tøffe fangerer så da laga jeg min egen,er underdel fra en 210 mercedes,skøyta sammen med toppen til fangeren til bilen Her er bilen grunna med epoxy grunning så var det å legge fyller da. Så var det å pusse ned den fyllern da hehe Så var bilen montert for å kjøre til lakkeren. Da var den store kvelden kommet,henta bilen hos lakkeren. Dagen etterpå Etter noen dager på skolen var bilen montert igjen,ja jeg veit stygge felger,men var student hehe Da var sommeren kommet,og et møte med en altfor høy fartsdump gjorde att fangeren blei knas,fikk takk i en bbs fanger som jeg synes ble mye tøffere En dag i fjor høst ble bilen stjålet fra meg,akkurat etter jeg hadde fått meg nye felger,her er det siste bilde som ble tatt Savner denne bilen utrolig mye=( Håper dere liker denne tråden=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Sett bort fra speilene så var denne meget pen:) Kjipt med tyveri da, ikke hørt eller sett noe mer til den? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Mistet den? Synd :( Jævligt med folk som skal være så klåfingra og må ty til stjeling for å få tak i det de vil ha. Ikke bare jobbe som resten av verden gjør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 da er du her også bjervamoen:) fineste 124n jeg har sett! synd at det finns tapere her i verden som må ta andres ting fordi dem er late og ikke gidder å jobbe... Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN16 Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 veldig fin bil. Inspirasjon deluxe! Den første fangeren du laget selv var rett og slett utrolig fin. Synd den ble stjålet da! Iallefall når du har lagt så mye arbeid i bilen(ser værtfall sånn ut). BTW: hvor mye kostet det deg å lakkere bilen? Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corven Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Sykt fin bil, når jeg ser sånne prosjekter får jeg bare mer å mere lyst på Mærce :) Siter Moped ferr tia, går framover såvidt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 nice Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg