limtopp Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Hva burde jeg gjøre for å få vekk støy fra suben? Strøkabel og signalkabel ligger helt adskilt så det kan ikke være det.. men den ligger og rommler noe sykt selvom volumet er helt nedskrudd.. veldig irriterende.. Forsterker er en soundmagus x-1502, suben er en pioneer competiton 12".. og spiller er en pioneer. Spiller veldig bra bortsett fra romlinga. Noen som kan hjelpe?:) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 utgangen på spilleren som har tatt kvelden? godt nok jordet? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Tror den skal være bra jordet.. men kan det bli støy viss jordinga er dårli altså? Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Om det er mye støv/elektroniske partikler (eller hva man skal kalle det) så kan dette væra en synder.. Correct me if im wrong. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Tror den skal være bra jordet.. men kan det bli støy viss jordinga er dårli altså? Tro kan man gjøre i kirken ;) Støy i anlegget, kommer 99% sikkert av en jordingsfeil, så det er bare å sjekke alle tilkoblinger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 hmm, jaja men da får jeg ta å skjekke jordinga bedre da;) Anlegge er forestn jorda på samme plass som setebelte festet (eller hva jeg skal kalle det:P) er montert. Og der var det lakk så jeg måtte pusse vekk.. kan hende jeg pussa litt lite.. får prøve å se.. :) Det kan vel ikke ha noe med at batteriet er helt på tryne dårli? Og signal kabler er billig biltema shit.. :P Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Mest sansynelig at en ic har gått fyken i spilleren din pga dårlig jord i forsterkeren.. Når forsterkeren har dårlig jord så tar den jord ifra signalkablene dine. Det tåler ikke spilleren din. Har hatt samme problem selv. Steffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 æ trur 99% at ic i spillern din er blowa!!! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Takker for all hjelpe:) Var nok ene utgangen på spiller som hadde gått til helvette.. :P Spiller vertfall 10 ganger bedre nå:) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg