volvo240power Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 hallo godt fålk! jeg og min bror har begynt på et volvo prosjekt, Det er vell han såm egentli lede ann sia han e mekaniker å dagens eier, men jeg skal ta over biln om nån år når jeg har lappen. Nå står biln orginal(240gl), men skal sættes i: tic (b230ft) motor(kjøpt) ska trimmes med større intercooler å t3 turbo senke fjære(skal kjøpes) vinter fælga 15 tommers(kjøpt) 2,5 tomms eksos(skal kjøpes) sommerfælga 16 tommers(skal finne og kjøpes) nån idea? meir kjæm ætterkvært. men saken va tips tel å jøre biln stivar å korsn lys såm e kulast:D også hva som skal jøres me listn, fjærne å sveise ijænn, ha di vanlie listn eller svarte liste..noen ideer? også ellers hva såm kan jøre biln kul.. jeg takker på forhånd:D også kan jeg innrømme att jeg ikke vet så jevlig mye vist noen lurte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 ville gått for 17tom å 3"eksos... kjøp et senkesett på pedersen og bilstein dempere:) sleng ut noen bilder:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ja, bilder er morro:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Bokmål er og bra...... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Bokmål er og bra...... korrekt.. Reglene er en lur ting å lese når man blir medlem.. :) Språk & dialekt Du kan skrive på følgende språk: Norsk bokmål/nynorsk (det anbefales på det sterkeste at du skriver på bokmål) Svensk Dansk Engelsk Andre språkformer vil føre til at tråd/innlegg blir slettet. Dette gjelder også sms-språk. Bruk sunn fornuft! Du vet hva som lønner seg. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Men nok kjefting på stakkar`n. :D Får du ikke ut noen bilder av doningen snart? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240power Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 joda, skal legge ut bilder når eieren kommer hjem fra afganistan i neste uke, men det blir bare av bilen i stort sett orginal stand, og kansje bilde av ny motoren og delene som burde være kommet til da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240power Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 ville gått for 17tom å 3"eksos... kjøp et senkesett på pedersen og bilstein dempere:) sleng ut noen bilder:) har pratet med den i nord norge som har mest peiling på volvo 240, han har prøvd alt ifra 14 til 18 tommers og anbefalte 16 tommers. og siden jeg bor i nord-norge er 2,5 bedre enn 3 fordi 2,5 subber ikke neddi så mye.. men det du sier er det jeg egentli tenkte for bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240power Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 ellers var det lite hjelp å få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hjelp, kommer når du får ut noen bilder av gliset, hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg