zelican Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 jeg har lenge tenkt på å bytte ut instrumentpanelet i t20'n min, siden de orginale er dønn kjedelige!:) jeg har funnet bare ei nettside der de selger slike..(birba.com) de ser veldig kule ut:) men har kunna tenkt meg et større utvalg..:) noen som vet om flere nettsider jeg kan sjekke ut?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogs Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Du kan jo prøve å lage selv? Kan ikke skade å prøve! f.eks hvis du tar av dekalet som er der nå og scanner det. Så lærer du deg å bruke photoshop, evt får en kompis til å hjelpe deg. Da kan du bruke originalen som mal, slik at størrelser og plassering av tall, hull og denslags riktig. da er jo mulighetene endeløse, du kan f.eks legge til en fet bakgrunn og pene tall. deretter finner får du skrevet ut ett nytt dekal i riktig størrelse f.eks hos en proffesjonell, slik at du får det med skikkelig fotopapir, oppløsning osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceman22 Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Her selges det plasmaskiver og har til din bil, fetere instrumentskiver enn det skal du lete lenge etter :) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16560186 Siter A-B bil: - Toyota Celica 2.0GT T20 Driftebil/lekebil:- Nissan Skyline R33 GTS-T 93 350HK (tilsalgs) Driftebil prosjekt: AE86 sprinter trueno JDM Sommerbil: Toyota MR2 SW20 Turbo (prosjekt) Vinterbil/lekebil: Ascona B 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceman22 Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Her er bra sammenlignings video :) Siter A-B bil: - Toyota Celica 2.0GT T20 Driftebil/lekebil:- Nissan Skyline R33 GTS-T 93 350HK (tilsalgs) Driftebil prosjekt: AE86 sprinter trueno JDM Sommerbil: Toyota MR2 SW20 Turbo (prosjekt) Vinterbil/lekebil: Ascona B 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg