Gå til innhold

Street Angels Car Club

Ranger emnet


janevil

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Ja, en nettside tar tid å lage....(trenger jeg å nevne at jeg studerer webutvikling?)......

 

men når man skal framstå med en klubb som i hovedsak holdes sammen av en nettside, så er det veldig lite profesjonelt å ikke ha den endelige siden ferdig når klubben blir presentert for verden.

 

Men det er MIN mening selvfølgelig.....

 

Men jeg var ikke interessert i å lage noe diskusjon om dette!

 

Altså, Siden deres forfaller av alt ifra Virus til elendig webprogrammering. Dere er flinke til å redigere bilder som dere legger ut. Men siden ser ut som en ferdigtemplate rett fra Joomlashack.

 

Skal man kritisere andre for noe. Så burde man nesten ha grunnlag til det. om jeg melder meg på et kurs som omhandler fysikk. Så går ikke jeg rundt å kaller meg kjernefysiker av den grunn. Design er noe man bør ha litt grunnlag for.

 

Jeg syntes dette er et storslagent påfunn. Ønsker klubben lykke til og kommer til å gjøre det jeg kan for å hjelpe dere om det er ønskelig med hjelp såklart.

Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb.

 

trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Siden deres forfaller av alt ifra Virus til elendig webprogrammering. Dere er flinke til å redigere bilder som dere legger ut. Men siden ser ut som en ferdigtemplate rett fra Joomlashack.

 

Skal man kritisere andre for noe. Så burde man nesten ha grunnlag til det. om jeg melder meg på et kurs som omhandler fysikk. Så går ikke jeg rundt å kaller meg kjernefysiker av den grunn. Design er noe man bør ha litt grunnlag for.

 

Jeg syntes dette er et storslagent påfunn. Ønsker klubben lykke til og kommer til å gjøre det jeg kan for å hjelpe dere om det er ønskelig med hjelp såklart.

 

All hjelp mottas med takk, er mye arbeid når man skal få dette opp å gå.

Blir styremøte denne uken så da får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår