Thomas ST200 Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Noen som vet hvordan jeg bytter tenningslåsen? Nøkkelen er treg å ta ut av tenningslåsen, så den skal byttes. Jeg har ikke begynt å skru enda, bare må forhøre meg om noen vet hva som må gjøres? Sikkert noen "spesialtriks" regner jeg med? hehe... Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Er det INGEN som leser disse trådene, eller er det bare ingen som har peiling? hmm, her sitter jeg med et nytt tenningslås i handa å en hallt sunnskrudd bil å klør meg i hodet... :p Om noen har ei mening på hvordan det skal gjøres blir jeg lykkelig glad for å få et svar... Kan sikkert funke med beskrivelse på corsa også, for det skal vist være bortigmot samme bilene? Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Never mind.. Har fådd det fiksa :) UTEN å ødelegge :p et stjernegjern, å en 1,7 * 40mm dykkert va alt som skulle til :) Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg