Klikken Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hei, vurderer å kjøpe meg en Toyota Camry V6 GXI, 1989 mod. Den har gåen clutch, så jeg lurte på om hvor mye som trengs å gjøres for å skifte den? Og evt pris på ny clutch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan2 Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 2 litern koster det 1600 værtfall er nok ikke mye mere tror je Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOYOTAMASTERS Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Hei, vurderer å kjøpe meg en Toyota Camry V6 GXI, 1989 mod.Den har gåen clutch, så jeg lurte på om hvor mye som trengs å gjøres for å skifte den? Og evt pris på ny clutch. Alt du trenger å gjøre er å løsne på 8 skruer og løsne på en vaier, så er kassen delt og da skulle det være lett å komme til Clutchen. Det er det samme prinsippet som på alle andre Camryer fra 87 mod og opp til 91 mod. Alle disse bilene er det forhjulstrekk og har derfor nesten syncroniske deler til S og SL motorene.:dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg