emilhetty Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hadde oppstart av motorn om lørdagen: Høres ut som en traktor da det lakk eksos bare på den ene sylindern. Jeg klarte å kjøre rådebank i motorn som sto i 245, så motorn blei putta i den i første omgang. Men uten turbo, da jeg ikke har fått den enda. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Bra du fikk fyra den opp da, lenge siden jeg har sett 245 nå. Er det denne toppen du sand/Glastblåste på jobben? Du vet ikke hvem som kjører den Gule og svarte 245 du?:P Sett den et par ganger! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Bra du fikk fyra den opp da, lenge siden jeg har sett 245 nå.Er det denne toppen du sand/Glastblåste på jobben? Du vet ikke hvem som kjører den Gule og svarte 245 du?:P Sett den et par ganger! Jaja, bruker den toppen såklart. Måtte se om jeg klarte å slite dem til igjen. Den er jo kast om jeg lar den være som den er eller om jeg bruker den, så kan jo hende at det funker :) Nei, har ikke sett den gule 245n engang jeg, så trukke jeg veit hvem det er. Liten film av "mestern" i arbeid: Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Så den gule 245en her om dagen, kjører tulling. Ossen går det med prosjektet? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Skjer ikke så alt for mye med den bilen, har ikke giddi å stått ute i garasje i minusgrader å holdt på med bilen. Motorn er det kjørt rådebank i, så må pella den frahverandre for å bytte en råde veiv og lager tenker jeg. Har nyelig kjøpt meg ny bruksbil, så har ikke hatt så mye penger å bruke på noe annet. Men når det begynner å bli varmere så blir det å få tatt rusta og lakkert den :) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 sånn nå er det VARMT! ute, så fått gjort noe mer`?hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg