smyggen Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 hei. har en 1994 mod merce e280 (w124) med automat. det viste seg at det var en lekasje i røret til oljekjøleren i radiatoren. det lakk mye girolje! desverre merket jeg nok dette litt sent, da girkassen begynte å svikte. jeg har nå fått tettet lekasjen, og fylt på riktig mengde girolje, men den oppfører seg enda rart. når jeg trår pedalen i bånn, og begynner å få et høyt turtall før giring, er det som om den slurer på klutchen/går i fri en stund før den når neste gir, noe som gjør at turtallet fyker farlig høyt (!), og at bilen nykker under giring. er det noen som har vært borti lignende, eller vet hva som kan/må gjøres?? takker for svar :) - smyggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hvordan er den når den har giret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smyggen Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 hvordan er den når den har giret? da er det som om man har satt den i gir med et høyt turtall. den napper litt, men oppfører seg stort sett normalt utenom det. det er litt vanskelig å forklare, men jeg tror rett og slett klutchen er for treg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg