hinderaker Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hei alle sammen, Var enormt uheldig tidligere idag da jeg klarte å være så uforsiktig at jeg ikke la merke til at sneipen jeg hev ut vinduet kom i retur og landet i baksetet. Dette er sånn så skjer, men i motsetning til mange (no offens), vil jeg gjøre det godt igjen da dette er en vennine's bil. Hva er billigst? Bytte seter eller trekke dem på ny? Her snakker vi ikke biltema trekk. Hva gjør jeg og hvor går jeg for å få ordnet dette på en billigst mulig måte. Alle sete må være like så skal en trekkes så må alle trekkes om du ikke får tak i orginal trekk. Samme gjelder bytting om baksetene ikke er like. Modell: Honda Civic 92 Coupè (ikke v-tech er det eneste jeg vet om motoren). Setter pris på alle forslag men hold dere innenfor realistiske grenser. Takker på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 det skal være mulig å kjøpe kun selve trekket hos en hondaforhandler... går værtfall til forsetene Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Setetrekk er knalldyrt hos norske forhandlere. Alternativt kan du finne trekket hos en honda forhandler i usa til halve prisen, eller ta en tur til høgger. Som oftest er det førersetet som er slitt, så se om du kan bruke passasjersetetrekket. Er nok av knuste civicer med seter intakt. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hinderaker Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Takker. Tenkte høgger jeg også. Men så etter lettere løsninger da dette er bakseter. Håpte du kunne trekke over men der utrolig hvor mye arbeid man kan gå gjennom for å få ting billigere så norsk forhandler er jo ikke aktuelt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg