Gå til innhold

Spottings i Oslo

Ranger emnet


|plumbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 combor fra idag

CIMG1347.jpg

CIMG1343.jpg

hvis dere vil se dette og masse mer og mange andre bilder jeg ikke har posta på bilforumet. så følg med på youtube brukeren min: mrmisteraa.

der ligger det filmer fra norge og london. skal også snart legge ut en film fra monaco og et slideshow med bilder fra i sommer og noen andre år.

så følg med!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du kan få sagt det når du sitter på nett, og når du hvisker med kameratene dine Frode :)

Hørte rykter om at du senka bilen din før treffet. Rykter er det ofte greit å holde seg unna - men om det er sant og du faktisk rocka showdrop var det kanskje litt tåpelig å skryte av at bilen din var lavere på kanal enn hva bilen ved siden av var :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fresh aston!. har vært en tur i bodø, og på vei til og fra tok jeg en runde i phuset på gardermoen. det var ganske velutstyrt der med noen astoner et par bmw m5, audi rs4, brabus widestar og til slutt en nydelig sølvblå ferrari 599 med norske skilter. jeg kommer ikke til å legge ut bilder av det her. men de kommer snart ut på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så vår egen kjendis Robert aka RDL aka tullingen aka frekkisen aka kjeken selv 2 ganger i excursionen idag. 1 gang på vei mot ensjø fra carl berners og en gang på alna tror jeg jeg. Var en eller anna plass iallefall. :D Hyggelig å se deg in real life.

Faen du satt høyt oppe. Så så vidt en caps der oppe. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår