Gå til innhold

1977 Liftback RA28

Ranger emnet


Hansen1989

Anbefalte innlegg

Tenkt og lage en liten oversikt over min bil da;)

er en celica 1977 Lictback med 18R turbo motor og doble veber forgassere.

Har hat demme bilen i 3 år nå, prosjekte stoppa opp litt når jeg fikk dama men nå er det i gang igjen;)

 

Den er bredda med ca 50cm på begge sider både forran og bak, den er bygd ned 10cm foran, bak og på sidene..

Hele bilen blir gul med to sorte striper, interiøret etterhvert blir også gult og sort.

 

Skal bygge inn et Focal og JLaudio annleg i biler etthvert som jeg får spart opp penger.

 

Mer info om denne bilen kommer etthvert:).

Endret av Hansen1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt og lage en liten oversikt over min bil da;)

er en celica 1977 Lictback med RA28 turbo motor og doble veber forgassere.

Har hat demme bilen i 3 år nå, prosjekte stoppa opp litt når jeg fikk dama men nå er det i gang igjen;)

 

Den er bredda med ca 50cm på begge sider både forran og bak, den er bygd ned 10cm foran, bak og på sidene..

Hele bilen blir gul med to sorte striper, interiøret etterhvert blir også gult og sort.

 

Skal bygge inn et Focal og JLaudio annleg i biler etthvert som jeg får spart opp penger.

 

Mer info om denne bilen kommer etthvert:).

 

Seriøst eller BS?

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har nå lakert resten av delene og mottorommet på nytt:).. Men det var noen få riper som kom fram på skjermene når jeg fikk de tilbake fra lakkering, så jeg har pussa de ned på nytt og sparkla, så da er det bare og sende de på lakeringe igjen;)... Når jeg blir fornød med det, blirdet og bytte bakakser til noe kraftigere.. Så må jeg bygge Gassvire, ikke så velldig lett men skal nok få det til på et vis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er du klar over hvilken bil og deler du har der?? :omfg

 

For det første ville jeg ha lagt ut tråden til "Prosjektforum".

Det er mange som digger disse bilene og som hadde satt stor pris på å se den i et prosjekt-forum.

 

For det andre vil jeg gjerne vite mere om bilen, er du klar over at det ikke er 18R men en mye mere ettertraktet og sjelden 18R-G du har der?

Motor orginal til bilen?

Hvilken girkasse, 5girs W50?

Hvilken bakaksling?

 

For det tredje, historie rundt bilen og prosjektet?

 

 

 

Har noen gamle Toyota'er selv, så dette er moro lesning :D

- Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996

- Toyota CelicaSupra MA61 1986

- Toyota Celica GT RA40 1978

- Toyota Cressida RX60 1982

- Toyota Carina TA60 1982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår