Gå til innhold

fersk polo-eier

Ranger emnet


jules0

Anbefalte innlegg

hei:) her nå akkurat kjøpt meg en polo, 1.6 '96mod.

lurer på hvor store felger jeg kan ha på denne? har også på sikt tenkt å senke den, tenker da 30 30, eller 35 35. bilen må ikkje bli alt for lav, med den veistandarden som er i dag. så ønsker da noen felger som går an å ha både før og etter senking:)

 

lurer også på hvor de har de fineste baklyktene, (bilen er svart). og de skal da helst ikke kote akt for mye, er for tiden student:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg ville også kjørt for 16" Jeg prøvde med 17" det gikk akkurat, men ble ikke bra, dessuten har man sikkert tatt kvelden på felgen i løpet av et par måneder..

gå for 205/ 30 / 16 bak og 195 /30 /16 forran:)

 

De dimmensjonene du ramser opp her finnes ikke..... Og hvorfor skulle en ta felgene lettere med 17" enn med 16"? Spesielt om en skulle brukt de dekka du nevner her.....??

 

Kjør 16" med 195/40-16 rundt om. Det er mest riktig rulleomkrets vs org. :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører 205/40-16 på sommer og på 40/30 senk går det passe akkurat, men hadde jeg handlet i dag hadde jeg valgt 195/45-15. Det er jo selvfølgelig smak og behag, men subjektivt hadde jeg ant meg en smule mer komfort. Kjører en del i jobbsammenheng osv.

 

Blir du ellers stoppa i kontroll med forskjell på dimensjon foran og bak kan det fort bli problemer, da dette kun vanligvis godkjennes dersom bilen originalt blir levert med dette.

'01 VW Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke heelt enig med deg der.. men det er jo bare min mening :) Jeg hadde ikke satt på større enn 195/40-16.. Kjørt på det 2 sessonger og kan ikke si at det var "stivt" eller ukomfortabelt i heltatt.. 195/45-16 er litt for stort, og KAN føre til subbing. Går nok bra på 40mm senk, men mer enn det, så blir det nok værre :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår