Rezern Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Har et ganske merkelig probloem med min '97 A4, det er som emne tråden sier at det ikke kommer varme fra klimaannlegget uansett hva jeg gjør med det. Viften inne i bilen fungerer som den skal, og det virker også som om AC delen fungerer i og med at motoren får en del mer last når denne aktiveres. Noen her som har en formening om hva som kan være galt siden det ikke kommer varme? Hadde vert litt greit og hatt varme nå på vinteren:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 gåen sirkulasjonspumpe? bruker jo ikke ac når du skal ha varme. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rezern Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Kan godt være den som er defekt, men hvordan kan en sjekke dette og evt. hvor ligger denne? Er min første A4 og har enda ikke fått tak i rep info om bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stålmannen Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Mener at disse bilene av og til får problemer med at varmeveksleren går tett. Ta av begge slangene som går inn i torpedoveggen og prøv å spyle igjennom rørene som slangene står på med en spylerslange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rezern Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Da skal jeg i løpet av morgendagen prøve og spyle gjennom der. Kan vel muligens være litt lurt og ta en slik radiator rens og så evt spyle gjennom etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rezern Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Da skal jeg i løpet av morgendagen prøve og spyle gjennom der. Kan vel muligens være litt lurt og ta en slik radiator rens og så evt spyle gjennom etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg