Gå til innhold

Vinterdekk - 20" piggfritt

Ranger emnet


Slettet bruker

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg vinterdekk i dim. rundt 2xx/35-20"?:)

Er det mulig å få tak i slikt i det hele tatt?

 

Hør hos e18 motorsenter, shariff osv.

Men du kan jo like gjerne setta på sommerdekk, for det blirr helt jævlig å kjøre med:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør hos e18 motorsenter, shariff osv.

Men du kan jo like gjerne setta på sommerdekk, for det blirr helt jævlig å kjøre med:)

 

Ok, takker:) Fant noe hos www.nordendack.no , men tror kanskje at 255 blir litt for bredt:) Kjører på 225/35-20" nå på sommerdekk, men jeg tenkte å bruke disse felgene til vinterfelger og kjøpe meg nye 20" felger til sommeren:) Mister selvsagt komfort, men oppmerksomheten veier opp for dette!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe særlig å kjøre med om vintern jeg heller nei. :P Har du Quattro da?

Og for ikke å tenke på prisen pr. dekk.

OG det blir jo ikke noe gøy å sette på sommerdekk igjen heller når du har så fine vinterdekk :D

 

Nei, har ikke quattro, men vintern i Bergen er ikke akkurat noe å være redd for, så anser ikke det som et problem:) Må bare ha vinterdekk på for å glede politi og biltilsynet:) Nye 9x20" sommerfelger med kant kommer på til sommeren:) Valsing er planlagt innenfor 2 uker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20" på A3 er vel jævlig å kjøre med uansett..

 

Er ikke så mye komfort, men komfort ga jeg slipp på da jeg bestemte meg for Sline!:) Bilen er ganske stiv fra før av, så jeg bestemte meg bare for å "ta den helt ut"..:D

 

Men som en fyr sa til meg en gang jeg kommenterte noe av det samme: Tåler du ikke sånt, begynner du å bli for gammel!:titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S-line dårligere comfort enn Non-s-line? Det kan da umulig stemme.. :P

 

Før jeg kjøpte denne bilen leste jeg nøye på nettet angående nettopp dette med comfort, kjøreegenskaper osv, og da leste jeg at hvis man er ute etter mest mulig comfort for pengene bør man styre unna Sline-utgavene!;) Klipper her ut ei setning av en A3 test fra dinside motor: "Fjæringskomforten lider litt tap på grunn av alt sportsutstyret, med dette er veldig morsomt å kjøre med."

 

Testbilen var en Sline!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår