Haansi Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Synes det blir litt mye bilrelatert her.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ikke vondt ment, men er ikke dere så mye "on topic" og så lite "off-kosetråd" at dere snart må flytte dere fra stripa? ;) Uansett er det morsomt å lese her inne..Lærer litt fransk :) nå kan jo knapt dette kalles en bil, og dette er en kosetråd ja. så sånn er den saken. kosetråder eksisterer kun på stripa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 kjellmagne du snakker om? ja er det, tidligere kollega av meg det der. tror forøvrig han har kasta karosseriet på den safrangule 205en og selger motoren. han hadde innbrudd i bilen 2 netter på rad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Synes det blir litt mye bilrelatert her.. gå tilbake i audi kosekroken med deg du hvis ikke du kan akseptere peugeot folkets egen tråd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 ja er det, tidligere kollega av meg det der.tror forøvrig han har kasta karosseriet på den safrangule 205en og selger motoren. han hadde innbrudd i bilen 2 netter på rad. Stemmer, hørte om det.. jævelig kjipe saker.. han var rimelig pisstoff, Peugeot er å blir peugeot;) Du kommer alltid til å elske de når du har fått en;) Noen unntak bekrefter regelen.. Hva er drømme peugeot`n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Imponerer meg hvor mye plast franksmenna lager bilen sine av. Har en Clio i familien og halve karosseriet er av plastikk :P De har vel innsett at plasten ikke ruster... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Peugeot er kos! Jeg har en 205 XR selv som jeg holder på å tjoner litt med, skal ha den som førstebil. Jeg syns det er mye mer moro å ha en bil som du ikke ser så alt for ofte, en som du slipper å møte Ta f.eks Volvo; nesten uansett hva du gjør med de, så kan du banne på at noen har gjort det før deg, er det noe moro da? :hmmmmmmmmm: Jeg liker Peugeot bare mer og mer jo mer jeg skrur på dem.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Var med å krasje en peugeot en gang... Får jeg delta her da?? :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hvordan peugeot? Mer å skru på? hmmm, syntes peugeot er gankse lettskrudd... 106rally=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hvordan peugeot?Mer å skru på? hmmm, syntes peugeot er gankse lettskrudd... 106rally=) Husker ikke:) En liten grå en... Er mange år sia... ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Det jeg mener er at Peugeot er lettskrudd. Mye enklere enn japser f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Da har du faen ikke skrudd på mye.. Kan være enig i at japser har det trangere i motorrom, men ellers på bilen kan du banne på at peugeot har designet løsninger i fylla.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Dersom løsningene er laget av fulle franskmenn(godt mulig)så kanskje en burde ta etter franskmennene når en skrudde på dem ;) Det er bare å svelge det vonde med det gode så går det bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 her var det jo liv :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 YEAH,.....no Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg