Lunaz Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Jeg er rundt og ser på 2005 modeller av Mondeo 2,2 TDCI (Titanium) og lurer litt på hva jeg gjør med den gamle? Bytter jeg den inn eller selger jeg den privat? Jeg har gjort noen små modifikasjoner som kanskje ikke appellerer til bilforhandlere, full soting og Xenon både på nær og fjern.. Ellers er den jo strøken, ikke rust, senka 40/20, 17", regreim bytta i sommer på 150", servicer etc. Er State Blue utgava med den rette blåe fargekombinasjonen på interiøret. Vet ikke hvordan markedet er for tia, 4 år siden jeg handla sist. Innspill ønskes! :) Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinzimZS Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hør med hva de tar i innbytte for den. Er jo bare å bytte ut pærene og selge dem videre. Sotingen bryr de seg lite om. Er vanskelig å selge bil for tiden da det er dette tullet med børskrisen osv og folk er mer forsiktig med pengene sine. Hadde beholdt bilen i et par år til hadde jeg vært deg hvis du ikke har gjeld på den lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg