Gå til innhold

Kosekroken (Offtopic tråden for Volvo)

Ranger emnet


turbotassen

Anbefalte innlegg

  • Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og det kule er jo det at det står på sykemeldinga mi at jeg er sykemeldt til jeg har fått meg ny jobb...

 

Har faktisk inntryk av at folke her inne ikke er så gammle... Hvor gammel er folket her da??

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biring. du er klar over hvor teit det er at du prøver å disse meg?

 

jeg tar meg overhode ikke nær av det, jeg ser heller ned på deg for at du gjør det. hvor gammal er egentlig du?

 

hahahaha, du er klar over at jeg skreiv det i stil til hva du gjorde MED VILJE?! for å vise hvor latterlig dumt ditt var?

Resten gidder jeg ikke å kommentere engang annet enn at jeg er eldre enn deg:volvsmile

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha, du er klar over at jeg skreiv det i stil til hva du gjorde MED VILJE?! for å vise hvor latterlig dumt ditt var?

Resten gidder jeg ikke å kommentere engang annet enn at jeg er eldre enn deg:volvsmile

 

klart innlegget mitt var dumt. det var jo hele poenget i innlegget det bilring.

 

nettopp. voksen kar som prøver å disse en 17åring? haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart innlegget mitt var dumt. det var jo hele poenget i innlegget det bilring.

 

nettopp. voksen kar som prøver å disse en 17åring? haha

 

det som var teit var at du posta det flere steder, hvorfor? skjønte ikke det gitt.. for det andre kabler du på leggen din med det noe så ENORMT. Hva andre syns og ikke syns om meg bryr meg fint lite, annet enn at jeg liker å ikke bli likt:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som var teit var at du posta det flere steder, hvorfor? skjønte ikke det gitt.. for det andre kabler du på leggen din med det noe så ENORMT. Hva andre syns og ikke syns om meg bryr meg fint lite, annet enn at jeg liker å ikke bli likt:)

 

fint a gitt.. jeg posta det her fordi det var volvo relatert.

 

hvis du liker å ikke bli likt så kan jeg fortelle deg at du har klart det fint, skjønner ikke greia med å sitte forran data'n og prøve å rakke ned på en 17åring. patetisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor siden heter, bilforumet.no, skulle heller het diskusjon.no

 

http://www.diskusjon.no

 

 

KlovnDaniel: Biring er en ganske patetisk person ettersom han i det heletatt gidder og sitte forann datan sin og "disse" folk på et jævla bilforum og sier "tøffe" ting som at han liker og ikke bli likt av andre osv. Ja ganske voksen oppførsel det Biring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår