Pilsner Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Travle helger er som regel de beste :) Noen øl seinere i kveld vurderes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 stuebordet mitt er skrevet fullt med sprit tusj.. vet ikke om jeg skal gråte eller le.. men ser jeg har skrevet litt selv også=/ ;p Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 stuebordet mitt er skrevet fullt med sprit tusj.. vet ikke om jeg skal gråte eller le.. men ser jeg har skrevet litt selv også=/ ;p Har det vært fjortiss-fest eller? :titties: Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 hahahaha!! fest igjen Robert? :P virker som du blir litt destruktiv i fylla. er det forresten noen flere enn meg som HATER volvo forgasser motor? skiten er jo faen ikke stabil for fem flate øre. en dag så går dem som fabrikk nye, neste dag så fusker og skyter dem som om de var døds syke og neste dag der igjen går dem knallfint igjen for så å stoppe! :angry: blir ikke klok på den der skiten! lever sitt eget liv. LH2.4 innsprøytning next! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 ser litt slik ut ja.. Men hvis man ser bort fra bordet og alle flaskene, så ser det utrulig bra ut her. ingen knuste tv-er, speil, ruter eller noe :D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 hahahaha!! fest igjen Robert? :P virker som du blir litt destruktiv i fylla. åh ka du mæn?!!:D Var til lars vegard en tur også:p Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 hahahaha!! fest igjen Robert? :P virker som du blir litt destruktiv i fylla. er det forresten noen flere enn meg som HATER volvo forgasser motor? skiten er jo faen ikke stabil for fem flate øre. en dag så går dem som fabrikk nye, neste dag så fusker og skyter dem som om de var døds syke og neste dag der igjen går dem knallfint igjen for så å stoppe! :angry: blir ikke klok på den der skiten! lever sitt eget liv. LH2.4 innsprøytning next! I godt humør i dag Kermitt:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Kjøpt deg ny Volvocaps nå da Amund? hehehe^^ Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Kaffen står på bordet.. SKÅL :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 sosialt... ingen som vil skåle med meg.. drar på fest jeg da. Kommer tilbake imorgen og klager over formen min igjen! Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 sosialt... ingen som vil skåle med meg.. drar på fest jeg da.Kommer tilbake imorgen og klager over formen min igjen! Høres bra ut :) Nå skal jeg spise lasangenenenenne eller hvordan det utales..¨¨ Er det godt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 sjuk igjen.........fett..........nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Lasagne er godt ja :) Nå er jeg hjemme fra fest:D Formen er da ikke så ille heller^^ hehe Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 sjuk igjen.........fett..........nei Vært syk i 14 måneder nå.. Ikke fett nei. Ellers da gutta (og eventuelle jenter), hvilke speil liker dere best på Volvo generelt (snakker nå om hele produktsortimentet, ikke kun om før og etter 86 :p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 firkantet speil Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg