Leirviken Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 men nå kjøper jeg kun biler som er FERDIG med veien for å si det sånn.. denne 740'n har sklidd sidelengs i autoværnet med hele siden på bilen så den er nok litt for stygg og litt for mye arbe for å ha på veien;).. jeg er selv i mot å ødelegge fine biler så jeg skjønner hva du mener Vet du hva! det var det jeg ville fram til :) ødelegg bilene det "ikke er håp for"! mange jeg kjenner driver med bilcross, og de vet ikke hva en god gammel volvo er verdt for oss volvofolk. Det er bra du tar de "ferdige" bilen da :) da synes jeg du bare kan fortsette med det.. for jeg må jo inrømme at jeg har vært å sett på en del bilcross race selv :) et bilde fra en gang jeg var å nytet et race, dette syntes jeg var sund, siden det var en 242(sjelden) Men.. jeg har ikke noe jeg skule sagt, siden jeg ikke vet historikken om denne bilen :) Jeg står ikke for skrivefeil, sideb jeg ikke er edru :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Nokon som såg Injection på SportN i dag? Det var mange gamle Volvoar. Hmm.. si i fra før programmet begynner. jeg ser sjelden på sportkanaler, for jeg er redd det er fotball der:flushit: Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 ja det er fort noen 200serier som blir rett og slett tatt livet av, mange som er fine karosser som kommer inn i sporten.. jeg starta forrige sesong med en 240 som ikke fantes rust på faktisk, men den bilen var jo ganske fillete i bakpartiet i fra forrige eier som kastet bilen sidelengs i autoværnet med vilje så den var ikke pen.. hehe. den vant jeg forøvrig mitt første løp med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Det er bra det er noen som tar ansvar og bruker opp disse volvoene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Synd det ikke er flere som tar ansvar og bruker opp sånne som deg ;) Ja folkens... Sugemotor eller turbo? 4/5/6/8 sylindre? Hva foretrekkes i en gammal 240? Jeg kjører 240 med forkjøla rødblokk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 2x 4-sylindra med pustehjelp her i gården. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 ingen ting som er heftigere en 4 syl 3liter Evo sugis. volvo sugis på 320gamp det kan fort være artig det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Jeg kjører 240 med forkjøla rødblokk :) Sier du det? Rødblokka mi er også litt forkjøla, frykter det er influensaen som holder på å feste grepet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 bilen min prøver å kvitte seg med momentstaget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Leirviken, stikk innom Audikroken igjen a?? Lenge sia du har prata med oss:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Synd det ikke er flere som tar ansvar og bruker opp sånne som deg ;) Ja folkens... Sugemotor eller turbo? 4/5/6/8 sylindre? Hva foretrekkes i en gammal 240? Jeg kjører 240 med forkjøla rødblokk :) hahahahahahahahahahahaha... Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Ot! Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hih, ja jeg vil påstå at det faktisk dreier seg KUN om offtopic her.. Ganske logisk når man tenker seg om :) ;) Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Jeg bare hinter litt.. det er veldig stille her, men når det først snakkes, så snakkes det om volvo.. I dag har jeg fri! Å så godt! :D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Jeg er syk :D Har spydd siden 5 i natt ... birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg