xhoza Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Noen her som har gode råd til hvordan jeg skal gjøre dette? Skal montere inn tåkelys, så tenkte jeg å ta av frontfangeren. men har aldri gjort det før. trenger noen tips :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Nå går jeg ut i fra at det er samme festene på A4 og Passaten ettersom disse bilene er så like på alle andre måter. Så rett meg hvis jeg tar feil :) Fjern de ytterste grillene (der tåkelysa skal sitte), da får du tilgang til to Umbraco skruer (en på hver side) som sitter øverst i disse luftinntakene, legg deg på bakken så ser du dem fort. Så er det bare å skru ut de og vippe fangeren av festene ved hjulbuene. Sitter noen plastikkfester på hver sin side som kan være litt vanskelig å løsne, men det går med rå makt :) Original fangerne tåler ganske mye. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Nå går jeg ut i fra at det er samme festene på A4 og Passaten ettersom disse bilene er så like på alle andre måter. Så rett meg hvis jeg tar feil :) Fjern de ytterste grillene (der tåkelysa skal sitte), da får du tilgang til to Umbraco skruer (en på hver side) som sitter øverst i disse luftinntakene, legg deg på bakken så ser du dem fort. Så er det bare å skru ut de og vippe fangeren av festene ved hjulbuene. Sitter noen plastikkfester på hver sin side som kan være litt vanskelig å løsne, men det går med rå makt :) Original fangerne tåler ganske mye. Litt annerledes på passaten.... Løsne fremre del av innerskjermene, løsne skruen mellom fanger og framskjerm. Ta ut blinklysa, løsne skruen der. Ta ned bunnplata under motoren. Løsne hendelen til panserlåsen fra låsemekanismen. Fjern dekslene til lyktespylerne (dra de forsiktig ut og løsne klipsen). Løsne de tre skruene øverst på grillen. Trekk fangeren forsiktig av, ha gjerne med deg en hjelper. Tror det var alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Å ja, var litt mer komplisert gitt :P Oh well, da har jeg lært det å :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhoza Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Er det så enkelt at en amatør også får det til? snakker om meg selv da :D Det er ingen air bag sensorer knyttet til fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie_storm Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Nei det er det ikke På min 99 mod var det kjapt og greit. Siter Cosworth 88 SEDAN prosjekt-klar 07 Sierra 86 IST bane bil Passat 99 STV Arbeids bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhoza Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 da får jeg hive meg i det:D får se om jeg få lagt ut bilde når jeg er ferdig. Takker for hjelpen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg