CorsaNova Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Er det noe nevneverdig forskjell på et orginalt stab.stag til Golf GTI/VR6 kontra et til GL? Vil det gi noe anderledes stivhet ved krenging av å montere et GTI stabstag.på en GL? Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 De har vel annerledes diameter. Tror jeg tittet på mekonomen og fant noe med 2 forskjellige diametere eller noe i den duren. Annet enn det så vet ikke jeg. Festene er vel litt forskjellige også da... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaNova Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ja, det stemmer. Har funnet både 20mm og 21,5mm. Men mente på at GTI stabstaget burde være kraftigere? Noen som kjenner til dette? Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 er jo tykkere og burde jo da være sterkere/stivere hvertfall Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg