V70-Pappa'n Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Da tror jeg det var kvelden for den.. Snurra dårlig et par uker nå, med ulike lyder av ymse slag. Er eneste utvei å bytte hele vifta? Evt, hva må jeg ha av for å komme til? forestiller meg at det er "alt"... Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 På turbobricks har de en juksemåte. Du kan søke der! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 http://forum2.svenska200klubben.se/viewtopic.php?t=12344 Denne fungerer greit nok, hvis du ikke vil gjøre det på den måten, så lønner det seg å få ut hele dashen, da dette vil spare deg for stillinger mer avanserte enn ekstrem kama-sutra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 åssen funker det med registeret? må fan bytte det jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Bare å skru i beter.. Å bytte varmeapparat på 240 er bare en gledes jobb kontra å gjøre sammen jobben på en Jeep Cherokee eller Honda Civic 06-. TRU MEG! Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 men jeg vil helst ikke ut med dasjen etter som buret går gjennom der, går det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 hoho, fint med sveisa frontbøyle ikkesant? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 er skrudd men alikevel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Etter lengre tid med ulåter må nok også min varmeapparatvifte byttes snart. I min nåværende situasjon er det ikke praktisk for meg å gjøre noe særlig med slikt selv, så da blir spørsmålet: Hva koster en ny vifte/motor og omtrent hvor mange timer vil et verksted trenge til å utføre jobben? Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 På volvo regner de en hel dag på en slik jobb vist ikke eg husker feil, men er jo ikke noe stress å gjøre det selv, eg har gjort det på 4 240er nå, å bruker en litt over en time. Vifter får du kjøpt brukt på huggern. Eg monterte en kopivivfte i den ene, den røyk etter ei lita stund, så vil anbefalle orginal. Må ikke ner med hele dashen, er bare litt knotete.. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 At Volvo regner en hel dag - vil det si at de tar betalt for åtte timer eller noe slikt...?? Kanskje et ikke-merkeverksted klarer seg med mindre...? Jeg skulle bare være interessert i å finne ut omtrent hvor mange timers jobb det er rimelig å betale for, slik at jeg ikke har grunn til å føle meg fullstendig lurt etterpå. ;) Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg