fuli89 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 :hellothere: hei, har ikke noen erfaring med Alfa 33, noen som vet noe om denne bilen? feil osv, hadde vært fint om noen kunne gitt meg noen bra styling og tuning sider spessielt for Alfa Romeo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Du kan titte litt i galleriet til Cuoresportivo.ch for inspirasjon, de har vært veldig flinke til å bygge opp et bra sortert bildegalleri. Styling finner du sannsynligvis lite av, og trimming avhenger jo helt av hva du er ute etter og hvilken motor du har. Uansett bør du kunne få noen råd på Cuoresportivo.no. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 :hellothere: hei, har ikke noen erfaring med Alfa 33, noen som vet noe om denne bilen? feil osv, hadde vært fint om noen kunne gitt meg noen bra styling og tuning sider spessielt for Alfa Romeo Heisann. Jeg har tilfeldigvis en 33 16v. Utrolig morsom bil, spesielt med de rette oppgraderingene. Med tøff fanger forran. Skal faktisk legge den ut til salgs nå. 140hk på et tonn. Så hvis du er intressert, kan du spare mye penger. Har lagt ned mye tid og kronasje på denne! Knallbra bil. Rust rundt tanklokk er et problem, og oksidering på speil. Ellers er det ikke noe mer galt med denne enn andre 20 år gamle biler. Skal du handle, så finn deg et pent behandla eksemplar. squadratuning.nl , alfisti.net , alfa-service.com Har en drøss med sider. Sjekk ut http://www.cuoresportivo.no , det er et norskt alfa romeo forum, der får du vite alt du trenger. Hvis du har noen spesielle spørsmål ang. AR 33 , så kan du sende dem til meg her. Har relativt god erfaring med denne bilen (eid den i 3 år). Knalltøff bil med morsom motor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg