smukka Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Har gjort innkjøp av en golf 3 1,8 l 1992 modell..Er nå snart ferdig med min Golf 3 som jeg har gjort endel ting med. Skulle egentlig bare bruke den som den var, men ville ha en tøff første gangs bil så da var det bare å begynne et sted.. Endel ting som måtte byttes og endres på.. Dette er nå det jeg har byttet og fikset på den siden jeg kjøpte den: baksjkerm framskjerm baklamper(originalt svarte) Sveisa diverse rust Retta alt av bulker framlamper (angel eyes) Fjærer fordeler¨ gummipakning til forgasser m.m Ny grill Bakfanger Senket 40/40 Dempere foran og bak Bakluke Varmeapparatregister diverse deler i kjølesystemet Sommerfelger(tsw koks grå 17") Vinterfelger(Mim hvite 15") Bilen er for øyeblikket på lakkering og skal bli svart igjen;) Anlegget står klart og venter på meg..Var å så på bilen her om dagen om hvordan det sto til med den og det går framover.. Synes det at hjulbuelister blir helt feil på golfen når den blir ferdig så dropper nok det;) Må fikses endel småting nå når jeg får den tilbake sånn at jeg får den eu-godkjent. Det som gjenstår er: Bytte bakbremser Brekkvaier Diverse småting Nye speil?? Er ¨sikkert mer jeg vil fikse etterhvert, men det her er iallfall en start da;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Golf 3 er pene biler!! Bare å få slengt ut noen bilder så hiver vi inn en kommentar eller tre=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smukka Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Bilder kommer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Riktig. Dropp hjulbuelister. Mye mer cleant uten. Blir gøy å se bilder av bilen, ferdig lakkert og alt montert. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smukka Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 ja det kommer om ikke lenge hørte jeg... skulle lakkere siste laget i dag så blir digg det altså;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smukka Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 det eneste jeg mangler nå er egentlig noe gromme seter da.. Skulle gjerne hatt gti interiøret eller skinninteriør.. det hadde falt i smak....:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 det eneste jeg mangler nå er egentlig noe gromme seter da.. Skulle gjerne hatt gti interiøret eller skinninteriør.. det hadde falt i smak....:driving Du får titte litt på ebay.de, ebay.co.uk eller edition38.com forumet. Hender det dukker opp noen heftige interør der til priser vi nordmenn drømmer om :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smukka Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 ja skal gjøre det vøtt;)så håper jeg at jeg finner noe som faller i smak;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Fant dette til en toer da, dukker sikkert opp noe til Golf 3 også ;) quote name='Grande_GTi' date='Oct 5 2008, 06:14 PM' post='1550588'] the interior will costist of.... front reclining buckets rear bench 4 x door cards (ralley style) a,b,c pillars full dash bourd center consol roof lining in slightly darker suade Trimmed isota steering wheel The previous owner spent close to 3k on the interior but as a daily the interior colours not gonna be practical, so decided to sell, lookin for £1100 ono and thats the whole trim, may consider px for elec recaros. Ive put this add up on behalf of someone else but if you are interested please pm me **THE ROLL CAGE IS NOT FOR SALE** thanks for looking Ricky http://www.edition38.com/forums/index.php?showtopic=182129&st=20 et til http://www.edition38.com/forums/index.php?showtopic=185059&hl=MK3+Leather+Interior http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270290380578 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smukka Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 var ikke verst det der da egentlig.. men kunne godt tenkt meg det litt mørkere da... ellers var det greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg