Gjest mathiman Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hei Lurer på verdien på følgende deler: ledningsnett LH 2.4 uten databokser fordeler b230f balanseaksel b230f formotstander fra 740turbo Detter er selvfølgelig brukte deler, men hva ligger de på sånn ca. i pris? Er ikke snakk om fra høgger, men fra privatperson. Mvh. Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Det elektriske kan du sikkert få noen kroner for, el trur en kompis av meg kjøpte et sånt ledningsnett for noen hundre lapper, jeg fikk netopp en sånn fordeler av en kar og balanse akselen trur jeg det ikke er så mye og selge, jeg kasta netopp et par av dem. he he. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hei Lurer på verdien på følgende deler: ledningsnett LH 2.4 uten databokser 1000,- fordeler b230f max 50,- balanseaksel b230f 0,- formotstander fra 740turbo 300-500,- Detter er selvfølgelig brukte deler, men hva ligger de på sånn ca. i pris? Er ikke snakk om fra høgger, men fra privatperson. Mvh. Mathias Vanskelig å sette en konkret pris, men burde ikke være langt unna sannheten, har selv solgt 2 ledningsnett til 1000,- stk, men disse går jo ned i pris nå som 89+ bilene i større grad havner på dynga Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg