Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

Traktorer hører hjemme på et jorde.

 

Det er det samme som med diesel, bare godt for å dra oss andre opp av sandfella eller grøfta :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Volvo 240 er og blir dørgende kjedelig uansett hvordan du vrir og vender på det for min del, og derfor mener jeg også at den ikke har noe i Forza å gjøre. Traktorer hører hjemme på et jorde.

 

Nå er ikke jeg volvofan. Men dette er jo tydeligvis din absurde mening.

 

Som sagt litt over her så har jo volvo 240 hatt sin fot innen racing, så det å utestenge den er bare prinipielt hat i fra din side.

 

Men greit nok, det er nå ikke værre for de interreserte å starte en ny racingserie hvor dem tillater alle bilene fra den kategorien du nekter den eneste "tøffe" volvoen i spillet å være med.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Forza 3 er kjempegøy online når en spiller med folk som faktisk forstår at dette er ett spill.. Enkelte her er så nazi at jeg er glad de ikke spiller mer voldelige spill for å si det sånn..

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har med biltypen å gjøre, det er en personbil. Ikke en Gran Turismo eller Gran Turismo Omologato som GT og GTO er forkortelse for. Er noen biler nå også som er på grensen til ikke å være det i 70 og 80 talls serien. Volvo 240 er til nød en touringcar, ikke noe mer. Men vil ikke tro at Volvoen kommer til å ligge spesielt høyt uansett, høy B-klasse eller lav A-Klasse, slik at den uansett ikke vil være spesielt kjørbar i S700 som 70/80 talls serien går i. Jeg hater ikke Volvo, men jeg liker de heller ikke. Er så til de grader kjedelige biler. Er EN Volvo som er småpen, P1800...

 

Lotus Carlton er også eksempel på en bil som er utelukket fra 70/80 talls serien av samme grunn (Nå er det vel en 90 eller 91 som er med i Forza, slik at den blir for ny, men hadde den vært en 89 modell hadde den fortsatt ikke vært en lovlig bil i de racene).

 

Nå var det vel touringcar race, gruppe a Volvoen var med i også. Pluss at det kryr av de i rallycross og bilcross.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kjører jeg VW og er veldig glad i VW. Men er likevel glad for at bobla ikke er med da det er en like usaklig bil å ha med i Forza som Volvo 240. Selv om Bobla med rette, absolutt har sin plass i bilhistorien. Til tross for at bakgrunnen til bobla er litt trist å tenke tilbake på men...

 

Men likevel, det absolutt beste hadde jo vært om alt som var av bilmodeller fra for eks. 1950 til nå hadde vært med, men da tør jeg ikke å tenke på hvor stort Forza hadde blitt...

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Forza 3 er kjempegøy online når en spiller med folk som faktisk forstår at dette er ett spill.. Enkelte her er så nazi at jeg er glad de ikke spiller mer voldelige spill for å si det sånn..

 

Forsiktig med hva du skriver gutt, den siste setningen der kan fort mistolkes... Jeg bryr meg ikke så mye om det men... :adolf:

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er med å kjøre litt gode gamle biler i A600 i kveld?

Tenkt å kjøre litt med de aller eldste bilene, fra 1954 - 1969.

 

Disse bilene er egentlig mer morro å kjøre enn nye moderne biler, siden de mangler mye grep og kjøreegenskaper sammenlignet med nyere biler.

 

Sleng dere med fyrer opp rundt klokka 20.00...

Dekk med mønster og ingen styling er de eneste reglene.

Ellers er det fritt fram...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig med hva du skriver gutt, den siste setningen der kan fort mistolkes... Jeg bryr meg ikke så mye om det men... :adolf:

 

Forsiktig med hvem du kaller gutt, jeg er ikke gutten din!

 

Jeg har noen få problemer med deg i denne tråden.

 

1. Du er altfor seriøs.

2. Du er tydeligvis høy på deg selv og dine "kunnskaper".

3. Du tillater ikke at andre mener noe annet enn deg.

4. Du viser ingen forståelse for at dette faktisk kun er et spill.

 

Så ja, du er litt :adolf:

 

Hva med å lage deg din egen tråd der du kan hovere over kunnskapene dine og arrangere superseriøse dørgende kjedelige løp for likesinnede?

 

Jeg krever at anarkiet gjenopprettes i denne tråden, jeg vil spille med folk som faktisk ser dette som enkel morro og avkobling fra virkelighetens kjas og mas!

Endret av Nytern

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk gjør som de vil og det er helt greit, har du problemer med at jeg kaller en spade for en spade så får det bli ditt problem.

 

Nå er ikke denne tråden til for at vi skal krangle, men for å diskutere forskjellige ting som har med forza å gjøre.

 

Nå kjører jeg for det meste grip racing, og ja jeg er ute etter at ting skal være noen lunde autentisk. Kall meg gjerne en "purist", men noen biler skal bare ikke modifiseres for mye eller gjøres for mye dill med. Etter min mening da.

 

Er du ute etter bare å leke og herje, for all del, gjør det. Jeg synes det er racing som er morro, ikke å herje uten mål og mening, derfor holder jeg meg unna det. Så synes du jeg er for seriøs, hold deg unna da vel.

 

Kjør hva du vil og hvor du vil, men ikke regn med at jeg er med på det.

 

1. Ja jeg er seriøs...

2. Jeg tar ikke meg selv høytidelig i det hele tatt, men racing er racing, ikke destruction derby, og en GT-bil er en GT-bil, ikke en kjip familiebil...

3. Andre kan få mene akkurat hva de vil og jeg må få lov til å være uenig.

4. Forza er et spill, men med et visst simulatorpreg og det er simulatorpreget jeg liker. Selv om det kunne vært enda mer simulator for min del. Og igjen, visse biltyper passer bare ikke sammen med andre.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der rullet den første av sikkert mange trakasserende pm'er fra RBrambo inn i innboksen min gitt..

 

Bekrefter bare det jeg prøver å formidle.

 

Får heller starte en ny tråd, denne er jo så godt som død.

 

Hvis noen vil ha det morro i Forza er det bare å sende meg en pm, Im game :)

Endret av Nytern

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du begynner å skrive upassende ting på forumet synes jeg det er bedre å ta det på en PM enn her på forumet.

 

Beklager hvis du føler deg trakkasert, var absolutt ikke meningen.

 

Men hold deg til det du liker å drive med så holder jeg meg til det jeg liker å drive med som hovedsaklig er grip racing, men er med på litt sladding en gang i skuddåret også.

 

Men når dere lager et stort nummer av at jeg ikke liker Volvo 240, vel la nå det være mitt problem da. Noen biler passer til grip, noen til drifting, noen til herjing og noen til å cruise. Eller det du måtte ønske å bruke en bil til ellers.

 

At denne tråden er død er jo bare tull, men det skjer ikke så mye nytt i Forza akkurat. Føler faktisk at jeg er en av de få som prøver å få til noe nytt, som å prøve nye biltyper med forskjellig grad av modifiseringer. Selv om det alltid er snakk om grip racing da. Har jo fotokonkurranse gående nå også, der tema er gamle biler.

 

Men men, gidder ikke å krangle. Dette begynner rett og slett å bli :blah:

 

NB!!! Jeg har ikke sagt ett stygt ord om noen som helst her, har bare uttrykt at jeg ikke liker en viss Volvo. Men alle går til fullt angrep på meg. Føler heller at det er jeg som blir trakkasert, men jeg prøver likevel å gi et saklig svar på en sivilisert måte.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ser fram til Laniciaen og DeTomasoen, spesielt. Litt spent på Cossien og Bimmern også. Tror nok at Bimmern kan bli litt stor og tung men. Cossien, tja... tailhappy? Har jo hørt de bli kalt skliræva en del ganger oppigjennom årene...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår