Sikaflex Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hei noen som veit kor mykje fortenning som skal være på en b230ft? Er det muliheit for justering? Vist ikkje. Ka kan være feilen ved feil tenning? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 12 grader før øvre dødpunkt ved 750 o/min.. Ikke justerbar tenning. sto det i autodata.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 12 grader før øvre dødpunkt ved 750 o/min.. Ikke justerbar tenning. sto det i autodata.. ser ut som min ligg mellom 15 og 20 grader.. peiling på ka som kan vere grunnen til feilen? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Har ikke peiling.. sjekket for feilkoder?? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Har ikke peiling.. sjekket for feilkoder?? har ikkje feilkoder. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 igjen: tenninga styres av div følere på motoren...lambda, bankesensor, lmm og rpm-føleren. Ettersom motoren starter og går, kan vi eliminere rpm-føleren på svinghjulet trur jeg... lambda kan du klare og måle med ett raskt multimeter. Bankesensoren veit du ikke om virker før du har tenningsbank, og den fysisk drar tenninga langt borti gokk. Lmm kan gi div problemer...og kan være roten til alt vondt. prøvd en annen ? Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg