bmwtrond Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 jeg fik meg angel eyes til min E30 i dag, å når jeg skulle montere de la jeg merke til at det ikke var samme kontakt i dem.. er det noe mellomstykke eller noe jeg kan kjøpe for å få koblet de til eller noe? eller må jeg til å kappe og lodde osv? :/ håper på svar :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 jeg fik meg angel eyes til min E30 i dag, å når jeg skulle montere de la jeg merke til at det ikke var samme kontakt i dem..er det noe mellomstykke eller noe jeg kan kjøpe for å få koblet de til eller noe? eller må jeg til å kappe og lodde osv? :/ håper på svar :) du kan bruke ein strømstjeler som du kniper over ledningen til parklyset så blir det kontakt Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Takk for svar :D Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 annet jeg kan gjøre? :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 da kan du jo lodde, endten nedi parklys sokelen eller svi vekk litt isolasjon på ledningen og lode på, så tar å dra over i krympehylse sånn at det ikkje kan kortslutte Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 da kan du jo lodde, endten nedi parklys sokelen eller svi vekk litt isolasjon på ledningen og lode på, så tar å dra over i krympehylse sånn at det ikkje kan kortslutte okei :) takk for hjelpa :) skal prøve å få det til nå :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg