Al3k87 Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Finnes det noen gode kjerring knep på ossen man stiller inn kjøre lysene noen lunde riktig slik at jeg ikke blender alle som kommer imot meg? Sjekket FAQ'en fant ikke noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Du har justering innvendig i bilen regener jeg med? Eller er det vel noen justeringsskruere fysisk på ved lyktene regner jeg med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 De er probably hvite. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 vet hvor skruene er, men spørsmålet er hvordan de skal stilles høyde, breddde? har hørt at det skal være litt over kne høyde, så viss jeg hadde stått feks 50m fra en vegg med lysene på ville det då vært riktig at lyseet hadde truffet veggen på den høyden? (kjørelys) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Dette fikk jeg som svar når jeg spurte et verksted: "Det må du ikke finne på å gjøre selv! Må ha ordentlig måle utstyr så det blir rett høyde, og det har verksteder!" Lættis xD Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hahahaha.. Gjett om de skulle tjene penger :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Kjekt å ha tilgang på sånt når man føler for det:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hehe, ja! Men jeg har stilt mine slik at de stopper like under bakruta på en stasjonsvogn, ville ha dem litt lavere pga. xenon. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Nærlysene skal falle 1 cm pr meter. Er lysene montert 40 cm over bakken, skal altså strålen nå 30 cm opp på ti meters avstand. Mål mot en vegg. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Dæven, takk! Da vet man det også :) Får ta å stille inn i helgen! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Akkurat et sånt svar jeg trengte :) takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg