olemm-90 Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hei, har en Opel Calibra 8V. Lurer på og sette på en turbo, eller så skal jeg plane toppen og sette på en sterkere topp-pakning som tåler høgare varme. Har hørt at du får endel mer HK av det osv. Så fyller man et annet type drifstoff. Vil jeg evt få god/bedre effekt av en liten turbo? :) Jeg har ikke greie på dette .. Håper på Svar, takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLee Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 siden du ikke har greie på dette er det noe du bør styre unna. klart du får mer effekt, men en C20NE motor vil ikke tåle dette i lengden. blir langt ifra driftsikkert. godkjent hos biltilstnet får du det heller ikke. kjøp deg eller en LET(204hk)eller en c20xe(150hk). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg