bugtex Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Har akkurat kjøpt meg en original GTI (1,8 T)2000 modell, trenger tips til hvor jeg bør kjøpe følgende deler; - dobbel bakstuss til eksos - front og bakspoiler - hvilken Chip leverandør er best?? På forhånd takk!! MVH Bugtex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 for guds skyld...la den være... :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 for guds skyld...la den være... :shake Hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Footy Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 fordi den er mye finere som den er.. enkelt og greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Så man skal ikke chippe gti'ene sine lengre? Og ingen av den stylingen han nevner trenger jo være ille. Hadde forstått det hadde han skulle kastet på lambodører og krom-speil. http://www.tmtuning.com/vw har mye kjekt synes jeg forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bugtex Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 For ordens skyld; det jeg tenkte på var bare den nederste listen foran og bak på fangeren, og et pent dobbel eksos rør innfelt i nederste spoiler. Synes det er penest, har ikke tenkt å gjøre så mye mer enn det... Chip synes jeg er helt OK! Har hatt 3 stk Saab 9-5 samt har en 9-3 med 2,0 T som er chippet, fungerer veldig bra!! Har brukt BSR på disse...men vet ikke hvordan det er med BSR og golf... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Høres bra ut. Drit i hva de andre mener, de har bare dårlig smak uansett. :D Jeg synes den orginal gti jubileumsstylingen ser knall ut jeg. Gjerne med sideskjørta også. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bugtex Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 ja, det ser bra ut!! Hvor får man tak i dette billigst?? Takker!! Bugtex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Orginalt er det dyrt i norge. Møller skaffer men er vel liten vits å tenke på engang. Da er TMtuning fra tyskland billigere, koster noen kroner det og, men er jo også passform og kvalitet deretter. De har salg på bakleppa nå så den er det veldig fin pris på nå. Men skal du ha dobbel eksos må du modifisere litt, eller finne en replica. Men nå er jo dollaren oppe i 6,2 for tia, så ikke like gøy å handle fra utlandet som tidligere. :P Men jeg har gode erfaringer med tmtuning så det er bare å handle derfra. ellers så kan du jo tråle eBay og se hva du finner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 chip så ville jeg kanskje prøvd DTK (diesel tuning kit eller noe) sin chip serie. det er vist noen av de chippene som du får mest effektøkning av. gå inn på sia demmer å se.. vet ikke hva sia heter mn du kan jo bare google it:) Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg