kennien Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 hallo min TD 1.6 "bruker" litt vann , det forsvinner hvertfall litt. Har dette egentlig noe å si , eller bør jeg skifte topp-pakning ? regner med det er den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 spørs hva du regner som litt bruk av vann... på min bil fyller jeg etter med en liter på 3 måneder tenker jeg og har ikke noe problem mmed det. hos meg så damper det bort i fra kjølesystemet ( mest radiator men også andre steder)sånn har det vært de siste 5 åra og slik kommer det også til å fortsette. ser ikke noe problem med det. er du sikker på at det er toppakningen din? er det vann i olja? damp i eksosen? Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg