melonen1 Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Men trakk meg i siste liten. Hadde tenkt å kappe når jeg først bytta dekk. Jekka opp og satt ekstra jek under, satt på fjærklemmene mens dempern enda sto på bilen, og skulle finne fram vinkelslipern. Men så bynte jeg å tenke hvis jeg gjorde feil. Når jeg kapper f.eks 1-2 runder på org. fjør, detter bare fjæra naturlig ned i skåla igjen? og blir der? :P Bilen min e så mongohøg, ser ut som en SUV, ikke pent! :p Siter Volkswagen Golf IV 1,4 -98 x: Volvo 240GL 2,3 -89 x: Volkswagen Transporter -74 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Dude.. Det er en Volvo. Kapp ivei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 bare å prøve i vei:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ja, kapp i vei. Veldig smart det. :P Originale fjærer som er kappet gir MEGET gode kjøreegenskaper.... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Kappede orginalfjærer er ikke så ille faktisk Colli :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Neida, de blir sikkert mye stivere av å redusere lengden... Med originale dempere må jo dette bli et killeroppsett til å kjøre fort i svinger, samt å IKKE hoppe bortover veien i td rundkjøringer. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 kapp 2 ringa framme å 1 bak på orginal fjørene du;) åso 17" me lavprofil so e de en sjikkili killer i svinga:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melonen1 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Killer i svingene?:P Hva skal det bety? Siter Volkswagen Golf IV 1,4 -98 x: Volvo 240GL 2,3 -89 x: Volkswagen Transporter -74 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 jeg har ferdigkappa senkesett til salgs for 400kr..... (senkefjærer ja, ikke orginale) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 kapp 2 ringa framme å 1 bak på orginal fjørene du;) åso 17" me lavprofil so e de en sjikkili killer i svinga:P hehe Sitter nok heeeelt sykt ja.. Skikkelig ræserbil.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Herregud så mye sutring! Kapp de likt på begge sider, og når du jekker ned igjen så bare sørg for at fjøra ligger riktig i skålene, både oppe og nede. Bare husk på at hvis du kapper litt for langt så kan du fort få kapp-skiva i trynet ;) Så kapp så langt du tør, og jekk ned til fjøra knekker. Eller bare kapp helt over og bytt skive :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Sutring? :P Syns det er greit å få fram at bilen ikke får noen massive kjøreegenskaper av å kappe. Mange tror jo at lavest mulig bil (les: kappete fjærer) gir best mulig grep... Skal han bare ha den til å se lav ut, så er det jo greit. Liker han det lille av kjøreegenskaper en 240 har, så bør han la vær. Comprende? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Sutring? :P Syns det er greit å få fram at bilen ikke får noen massive kjøreegenskaper av å kappe. Mange tror jo at lavest mulig bil (les: kappete fjærer) gir best mulig grep... Skal han bare ha den til å se lav ut, så er det jo greit. Liker han det lille av kjøreegenskaper en 240 har, så bør han la vær. Comprende? lite kjøreegenskaper? nå skjønner jeg ikke hva du mener Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hehe, jeg har en følelse av at du gjør det! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 http://forums.turbobricks.com/showpost.php?p=2056012&postcount=16 http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=150091 her er tydeligvis noen som er uenig :P Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg